Proof: Dowód

That I did always love,
I bring thee proof:
That till I loved
I did not love enough.

 

That I shall love alway,
I offer thee
That love is life,
And life hath immortality.

 

This, dost thou doubt, sweet?
Then have I
Nothing to show
But Calvary.

 

*****

 

Że zawsze kochałam,
Przynoszę ci dowód:
Że zanim kochałam
Jedynie nie kochałam dość.

 

Żebym zawsze kochać miała,
Podsunąć muszę tobie
Iż miłość z życiem należy,
A w życiu ponadczasowość.

 

Temu wątpisz, słodyczy moja?
To nie mam innego
Nic do ukazania
Jedynie Kalwarię.

Feel welcome to comment

